2012. augusztus 24., péntek

O.K.K.Sz.K. Aerobic Szakosztály :)

Félénk kislányként mentem még az akkori Bajnok utcán lévő Black Belt Fitness Centerbe. Csodálkozó szemekkel néztem az edzéseket és ámultam, hogy tudtok ennyi mindent megcsinálni és a másikra figyelni teljes mértékben. Az idő múlásával már egyre jobban kezdtem azt érezni, hogy ide tartozom. Szinte a második családommá nőttétek ki magatokat. Mindig örömmel mentem az edzésekre és vártam az újabb kihívásokat. Próbáltam egyre jobbá válni, de tudtam, hogy ez nem olyan könnyű, azonban az idő mindent megoldott. Önmagát az ember nem tartja csodának, inkább esendőnek. De akit szeret, abban meglátja a soha nem ismétlődő csodát és az egyetlen és egyszerit !

Mögötted lesznek sokan, fogják a kezed gondolatban. Ha mégsem Neked ragyog a nap, belül úgyis tudod. Aki igaz szívvel küzdött, nem kell fejet hajtania, mert övé a múlt, jelen és jövő, s minden igaz diadal.


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése