2012. április 25., szerda

Edzések (:

A mai délutánom is a legjobbak közé tartozott. :) Edzést tartottam és az óra közepe fele odajöttek hozzám a kicsik és az egyik kislány és azt mondta: "Klaudia, nagyon csinos vagy" és adott egy puszit a hasamra.  Annyira édes volt. Utána a többiek is odajöttek és azt mondták: "Nagyon szeretünk Klau!" Az ilyen apróságok jelentik a legtöbbet. Oszlopokban álltunk és amikor visszamentem akkor végigsimították a kezem és bociszemekkel néztek rám. Utána csinálták a gyakorlatukat, közben hátul nyújtottunk a többiekkel. Segítettem nekik, amennyiben csak tudtam, s bíztam benne, hogy ezzel csak minél jobb lesz. Utána mentem a legkisebbekhez és egy nagy kört alakítottunk ki és az volt a feladat, hogy mindenki úgy  tudjon előre hajolni, hogy középen meg tudjuk érinteni egymás kezét. Nagyon aranyosan próbálkoztak és közben nevettek. :) Köszönöm ezeket a felejthetetlen élményeket :)) <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése